vrijdag 10 februari 2017

Energieleverancier of sinterklaas?

Wie had het ooit gedacht?

Een cadeau van een energiemaatschappij? Wie had dat ooit gedacht? Niet alleen sinterklaas deelt cadeau's uit maar tegenwoordig zelfs energiemaatschappijen. Ik schrok me een hoedje toen ik afgelopen maand op me rekening keek en een bedrag van €50 zag. Ik schrok niet van het bedrag maar van wie het was. Het was namelijk van mijn energiemaatschappij! Je betaalt je energierekeningen elk jaar en ineens krijg je een bedrag teruggestort?

Klopt het wel?

Wat ik natuurlijk heel mooi vond, wou ik toch zeker weten of het correct was. Dus ik belde mijn energiemaatschappij en legde hun alles uit. Ze vertelde me dat het klopt en dat iedereen die een energiecontract heeft een cashback aan het einde van het jaar gestort kreeg. Ik had nooit gehoord van "Energie met een cadeau". Ik was zo blij dat ik toch nog maar even een langere tijd bij mijn energiemaatschappij bleef.

Energieleverancier met cadeau is standaard?

Nadat ik het gesprek had gehad en te horen kreeg dat het normaal was, ging ik op verdere onderzoek naar andere energieleveranciers. Tot me grote verbazing kreeg je bij elke energieleverancier cadeau's. De volgende verschillende cadeau's kon ik vinden: - Tot een jaar lang de zekerheid van VastePrijsStroom en VastePrijsGas - 25% korting op stroom - €170 cadeaubon voor Mediamarkt - gratis Samsung tablet Zo zijn er nog velen andere cadeau's bij alle verschillende energieleveranciers.

beste energieleverancier?

Voor mij is er geen beste energieleverancier. Elke leverancier hebben verschillende cadeau's en prijzen. De een heeft bijvoorbeeld liever een product als cadeau en de andere een cashback etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten